Aanmelden nieuwsbrief
Heb je een vraag?
Kijk dan eerst even bij de veel gestelde vragen hieronder. Staat jouw vraag hier niet bij>? Vul dan het contactformulier in (onderaan).
Onze contactopties!
Kijk dan eerst even bij de veel gestelde vragen hieronder. Staat jouw vraag hier niet bij>? Vul dan het contactformulier in (onderaan).
Controleer eerst of je wel bent ingelogd in Huddle, terwijl je de link wil openen. Indien je niet bent ingelogd, doe dit dan eerst en heropen de link. Problemen met inloggen? Raadpleeg eerst deze link; https://help.thehuddle.nl/nl/collections/9491539-troubleshooting en volg de instructies over inlogproblemen in Huddle als gebruiker op. Volg daarna eventueel de volgende stappen bij de andere veelgestelde vragen.
Krijg je een ander soort foutmelding, zoals een 404-pagina en weet je zeker dat je bent ingelogd? Stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots of een korte schermopname. Zorg dat je zoveel mogelijk informatie geeft (welke training, welke module, welke les) en beschrijf precies welke stap niet werkt. Dit helpt ons om je sneller en beter te kunnen helpen.
Via de algemene website www.innercontrol.nl in de bovenste menubalk klik je op de knop iNNercontrol Academy om direct naar de juiste pagina te gaan. Je kunt inloggen via een eenmalige emaillink of met je gebruikersnaam en wachtwoord.
Je gebruikersnaam is standaard je emailadres.
Mocht je je wachtwoord zijn vergeten, kies dan voor 'Wachtwoord vergeten' en volg de instructies die je per e-mail ontvangt. Volg deze link voor meer instructies over inlogproblemen in Huddle.
Via de app download je eerst de mobiele app 'Huddle' (de naam van het platform waar wij de academy hebben ingericht), gebruik dezelfde inloggegevens en navigeer dan naar de organisatie innercontrol (zie ons logo).
Let erop dat meerdere partijen de app Huddle gebruiken, dus alle organisaties waarbij jij trainingen hebt (mits aangemeld met hetzelfde emailadres) zul je hier in dezelfde app terugvinden. Dat is wel zo handig!
Als je problemen blijft ondervinden met inloggen, neem dan contact met ons op per mail voor verdere ondersteuning.
Als jij bij trainingen of modules slotjes ziet staan, dan zijn deze geen onderdeel van hetgeen jij hebt aangeschaft. Dit heeft ermee te maken dat we verschillende uitbreidingen hebben binnen de pakketten die bij verkopen. Zo hebben we in veel trainingen een onderscheid tussen lite en premium, waarbij je bij lite dus niet toegang hebt tot alles.
Als je interesse hebt om je traject of training uit te breiden en toegang te krijgen tot de premiumlessen, neem dan contact met ons op. Wij kunnen je adviseren over de beste opties voor jouw situatie.
Ben je van mening dat je wel toegang zou moeten hebben en dat niet hebt, dan kan er ook een technische correctie nodig zijn. Stuur ons dan een mail.
Voor SoundCloud-links die niet lijken te werken: zorg ervoor dat je bent ingelogd op SoundCloud. Als je nog geen account hebt, maak dan een gratis account aan. Open de betreffende link opnieuw nadat je bent ingelogd.
Zit je op je telefoon? Download dan de SoundCloud-app op je telefoon en log via daar in. Open daarna de link van de track opnieuw.
Voor links naar de iNNerControl Academy, waarbij je niet op de specifieke pagina terechtkomt die je verwacht (bijv. Op de hoofdpagina): zorg ervoor dat je bent ingelogd in de Academy voordat je de link opent. Als de link nog steeds niet werkt, probeer het via de PC of installeer de Huddle-app opnieuw.
Als de problemen aanhouden, stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots, de hyperlink (volledige kopie) of een schermopname waardoor wij kunnen zien wat de locatie is vanwaar jij navigeert. Dit helpt ons om het probleem nauwkeuriger te diagnosticeren en op te lossen. Vragen zonder meegezonden details kunnen we niet oplossen.
Raadpleeg eerst deze link; https://help.thehuddle.nl/nl/collections/9491539-troubleshooting en volg de instructies over inlogproblemen in Huddle als gebruiker op. Volg daarna eventueel de volgende stappen.
Stap 1: Controleer of je bent ingelogd en met het juiste wachtwoord en de juiste gebruikersnaam. Kun je niet meer inloggen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de optie 'wachtwoord vergeten'. Volg deze link voor meer instructies over inlogproblemen in Huddle.
Stap 2: Indien je de Huddle-app op je telefoon gebruikt, probeer in te loggen via een PC/laptop of via de webbrowser van je telefoon. Zorg ervoor dat je Google Chrome gebruikt voor de beste ervaring.
Stap 3: Controleer of de app up-to-date is. Dit kun je doen door naar de App Store of Play Store te gaan en te kijken of er een update beschikbaar is.
Stap 4: Controleer of je bent ingelogd met het juiste Huddle-account. Soms heb je ongemerkt meerdere accounts, bijvoorbeeld als je met verschillende e-mailadressen verschillende producten hebt aangeschaft bij ons of andere aanbieders die met Huddle werken.
Stap 5: Mocht het probleem nog steeds aanhouden, Stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots of een korte schermopname. Zorg dat je zoveel mogelijk informatie geeft (welke training, welke module, welke les) en beschrijf precies welke stap niet werkt. Dit helpt ons om je sneller en beter te kunnen helpen.
Ga naar de inlogpagina van de Academy en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan je SPAM/ongewenste mail of probeer het opnieuw. Mocht het probleem blijven, stuur ons dan een mail voor verdere ondersteuning.
1. Controleer eerst je SPAM-folder of ongewenste mail. Kijk ook of je in dezelfde mailbox kijkt van het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld voor de training of traject.
2. Ga na of je je niet eerder hebt uitgeschreven voor onze mails. Als je je eerder hebt afgemeld van de maillijst, ontvang je mogelijk geen e-mails meer. Stuur ons in dit geval een e-mail met hierin expliciet het verzoek en toestemming dat je wil e-mails van ons wenst te ontvangen, zodat we dit handmatig kunnen oplossen. Houdt rekening met enkele dagen verwerkingstijd.
Al onze workshops en evenementen staan vermeld op de Events pagina op de website. Hier kun je je ook aanmelden voor aankomende workshops, webinars, en andere activiteiten die wij organiseren.
Ook vind je de meeste events op de speciale Events omgeving van de iNNerControl academy, inclusief besloten events die je uitsluitend hier vermeld staan (en NIET op de website) omdat ze onderdeel zijn van jouw traject (zoals de Live Q&A-interventiesessie of breathworksessie).
Vanuit jouw specifieke traject heb je automatisch toegang en word je automatisch aangemeld voor deze events. Hier ontvang je ook tijdig per e-mail bericht over. Zorg dat je deze events zoveel als mogelijk (LIVE) meemaakt.
Wij ontvangen regelmatig verzoeken van mensen voor deelname aan events. Tenzij jij hier recht op hebt en er een technische fout is, kunnen wij deze verzoeken niet accorderen, vanwege het besloten karakter en veiligheid van onze groepen.
Vanuit jouw specifieke traject heb je automatisch toegang tot de juiste events en word je automatisch aangemeld voor deze events. Hier ontvang je ook tijdig per e-mail bericht over. Zorg dat je deze events zoveel als mogelijk (LIVE) meemaakt.
Wij ontvangen regelmatig verzoeken via de hiervoor bestemde knop in het event van mensen voor deelname aan events. Tenzij jij hier recht op hebt en er een technische fout is, kunnen wij deze verzoeken niet accorderen, vanwege het besloten karakter en veiligheid van onze groepen.
Mocht jij er zeker van zijn dat je recht hebt op deelname, maar kun je in op de speciale Events omgeving van de iNNerControl academy geen toegang krijgen tot dit event, stuur ons dan een mail.
Deelnemers van het onlinetraject iNNerTransformation hebben tijdens de looptijd van hun traject toegang tot de Live Q&A-interventiesessies.
Deelnemers van het 1-op-1 of groepstraject hebben tijdens de looptijd van hun traject toegang tot de breathworksessies.
Als je een workshop online training hebt gemist (los van de reden), kun je je het beste inschrijven voor een volgende sessie via onze website: Workshops & webinars pagina.
In sommige gevallen worden replays versterkt aan deelnemers die de training wel volledig hebben gevolgd of is er een 'on demand' versie beschikbaar. Je wordt hier altijd per mail van op de hoogte gehouden, dus controleer direct en in de komende dagen ook je SPAM of ongewenste e-mail om te zien of je daar de e-mails hebt binnengekregen.
Het stoppen met spelen gebeurt wel eens wanneer de telefooninstellingen zo staan ingesteld, dat het scherm wordt gelocked of gedimd. Dat ligt in dit geval aan het toestel wat wordt gebruikt.
Je kunt dit verhelpen door de energie-instellingen van je telefoon te veranderen. Zet de eventuele spaarstand uit, kies bij instellingen dat het scherm niet uitgaat of pas na het maximaal aantal minuten (langer dan de meditatie) of een vergelijkbare optie (afhankelijk van je toestel).
Bij sommige telefoons is het niet meer mogelijk om het dimmen van de telefoon geheel uit te zetten. Wat je dan kunt doen, is een speciale app downloaden die voorkomt dat je scherm uitgaat zoals ‘screen alive’ of een soortgelijke app.
Een andere optie, mocht het voorgaande niet werken in jouw situatie, is om de soundcloud-app te downloaden, hier een (gratis) account aan te maken en de meditatie te openen via de back-up link, die bij elke meditatie staat vermeld.
Ik hoor graag of het hiermee is gelukt, zodat je ongehinderd kunt genieten.
De storing is inmiddels verholpen en vrijwel alle meditaties zijn weer hersteld (op één subgroep na). Dat zorgt verder niet voor hinder.
We begrijpen dat het soms overweldigend kan zijn om te beginnen. Daarom hebben we een roadmap ontwikkeld die je stap voor stap door het traject begeleidt. Zorg ervoor dat je de welkomstmails die je hebt ontvangen goed hebt opgeslagen, want daarin wijzen we je op de roadmap en de belangrijkste informatie.
Je kunt ook terecht op onze website voor meer informatie over je traject: Online coaching informatiepagina. Volg de roadmap en de aanbevelingen in de mails voor een goede start. Mocht je vastlopen, weet dat dat vaak een teken is van groei en dat je op het punt van doorbraak staat.
Het is begrijpelijk dat er twijfels kunnen ontstaan nadat je een goede beslissing hebt genomen. We moedigen je echter aan om door te zetten, omdat juist de weerstand die je ervaart vaak een teken is dat je op het punt van een doorbraak staat.
Mocht je toch meerdere dagen last houden van gepieker of serieuze twijfels - afgezien van de gezonde spanning omdat je buiten je comfortzone gaat, Stuur ons in dit geval een mail om je innerlijke conflict te bespreken en gratis en vrijblijvend persoonlijk advies van ons te ontvangen. Wij denken altijd vanuit jouw belang, want dat is waarvoor wij bestaan.
Of een bestelling geannuleerd kan worden is afhankelijk van het soort product en een aantal andere factoren. Wij hanteren hiervoor onze productvoorwaarden, die je bij je bestelling hebt gekregen.
Klik binnen je Huddle account op je profielfoto/-icoon en klik vervolgens op "Account". Klik in dit menu op "Aankopen. Je wordt nu direct doorgestuurd naar het Klantenportaal van Plug&Pay. Hier kun je je producten, abonnementen en de bijbehorende facturen inzien.
Voor de meeste trainingen heb je een jaar toegang na aanschaf, behalve bij abonnementen (doorlopende toegang) of enkele uitzonderingen. Dit wordt expliciet vermeld bij de aanschaf van het product in de productvoorwaarden die je altijd ontvangt bij je bestelling. Wij kunnen deze niet achteraf toesturen, dus je dient zelf je bevestigingsmail op te zoeken.
Mocht je na dit jaar nog toegang willen hebben, dan kun je je abonnement verlengen via het klantenportaal in Huddle. Je benadert deze ofwel via de uitleg (zie FAQ) of probeer het direct via deze link. Neem contact met ons op per mail als je hulp nodig hebt met het verlengen van je toegang.
Controleer eerst of je je e-mailadres hebt geverifieerd tijdens de aanmelding bij de Academy. Als dit niet het geval is, kun je de verificatiemail opnieuw laten versturen. Mocht je meerdere accounts hebben (met meerdere e-mailadressen), zorg er dan voor dat je bent ingelogd met het juiste e-mailadres.
Stuur ons een mail als je nog steeds problemen hebt, zodat wij het voor je kunnen nakijken en oplossen.
Abonnementen dien je zelf op te zeggen in je eigen account in de iNNerControl academy. Let op: dit kan alleen via een computer (en niet via de app op je smartphone, tenzij je de website in je mobiele browser de 'desktop site' opent).
Jouw incassodatum is leidend voor de opzegging. Als je ná de incassodatum opzegt, dan gaat er een nieuwe betaalde maand in en loopt je abonnement dus nog maximaal één termijn door. Wij kunnen dit niet terugdraaien.
Heb je de gedachte om te willen opzeggen? Volg hiervoor de volgende stappen:
Check de werkelijke reden waarom je wilt opzeggen. 9 van de 10 keer is het een verborgen vorm van zelfsabotage en geef je mogelijk gehoor aan een vluchtreactie om aan de confrontatie te ontsnappen. Je bent nog niet begonnen, doet er niets mee, loopt ergens tegenaan of twijfelt aan je eigen kunnen of of dit wel iets voor je is.
Herinner jezelf eraan dat een innerlijke wijsheid in jou heeft besloten om hieraan te beginnen. Wil je echt succes, maak het dan ook af en zorg dat je innerlijke saboteur geen kans krijgt! Wil jij jouw mindset versterken, zie dit dan als wake-up call om direct aan je training te starten.
Heb je jezelf echt de kans gegeven, maar wil je toch opzeggen met een goede reden, volg dan de volgende stappen (via de pc of anders via de webversie in je mobiele internetbrowser).
Klik binnen je Huddle account op je profielfoto/-icoon en klik vervolgens op "Account". Klik in dit menu op "Aankopen. Je wordt nu direct doorgestuurd naar het Klantenportaal van Plug&Pay. Hier kun je je abonnement wijzigen en hun facturen inzien.
Je kunt hier ook klikken op "Abonnement opzeggen". Geef hierbij vervolgens de reden van de opzegging en wanneer de ingang van de opzegging moet zijn.
Hier vind je onze praktijk