FAQ: Algemene en Technische Ondersteuning

Een training/meditatie/video werkt niet meer in de iNNerControl Academy (Huddle). Wat kan ik doen?

Controleer eerst of je wel bent ingelogd in Huddle, terwijl je de link wil openen. Indien je niet bent ingelogd, doe dit dan eerst en heropen de link. Problemen met inloggen? Raadpleeg eerst deze link; https://help.thehuddle.nl/nl/collections/9491539-troubleshooting en volg de instructies over inlogproblemen in Huddle als gebruiker op. Volg daarna eventueel de volgende stappen bij de andere veelgestelde vragen.

Krijg je een ander soort foutmelding, zoals een 404-pagina en weet je zeker dat je bent ingelogd? Stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots of een korte schermopname. Zorg dat je zoveel mogelijk informatie geeft (welke training, welke module, welke les) en beschrijf precies welke stap niet werkt. Dit helpt ons om je sneller en beter te kunnen helpen.

Hoe kan ik inloggen in de iNNerControl Academy?

Via de algemene website www.innercontrol.nl in de bovenste menubalk klik je op de knop iNNercontrol Academy om direct naar de juiste pagina te gaan. Je kunt inloggen via een eenmalige emaillink of met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je gebruikersnaam is standaard je emailadres.

Mocht je je wachtwoord zijn vergeten, kies dan voor 'Wachtwoord vergeten' en volg de instructies die je per e-mail ontvangt. Volg deze link voor meer instructies over inlogproblemen in Huddle.

Via de app download je eerst de mobiele app 'Huddle' (de naam van het platform waar wij de academy hebben ingericht), gebruik dezelfde inloggegevens en navigeer dan naar de organisatie innercontrol (zie ons logo).

Let erop dat meerdere partijen de app Huddle gebruiken, dus alle organisaties waarbij jij trainingen hebt (mits aangemeld met hetzelfde emailadres) zul je hier in dezelfde app terugvinden. Dat is wel zo handig!

Als je problemen blijft ondervinden met inloggen, neem dan contact met ons op per mail voor verdere ondersteuning.

Waarom zie ik slotjes op enkele volledige of een deel van mijn trainingen?

Als jij bij trainingen of modules slotjes ziet staan, dan zijn deze geen onderdeel van hetgeen jij hebt aangeschaft. Dit heeft ermee te maken dat we verschillende uitbreidingen hebben binnen de pakketten die bij verkopen. Zo hebben we in veel trainingen een onderscheid tussen lite en premium, waarbij je bij lite dus niet toegang hebt tot alles.

Als je interesse hebt om je traject of training uit te breiden en toegang te krijgen tot de premiumlessen, neem dan contact met ons op. Wij kunnen je adviseren over de beste opties voor jouw situatie.

Ben je van mening dat je wel toegang zou moeten hebben en dat niet hebt, dan kan er ook een technische correctie nodig zijn. Stuur ons dan een mail.

Wat moet ik doen als een link in een onlinetraining niet werkt (bijv. SoundCloud of Huddle Academy)?

Voor SoundCloud-links die niet lijken te werken: zorg ervoor dat je bent ingelogd op SoundCloud. Als je nog geen account hebt, maak dan een gratis account aan. Open de betreffende link opnieuw nadat je bent ingelogd.

Zit je op je telefoon? Download dan de SoundCloud-app op je telefoon en log via daar in. Open daarna de link van de track opnieuw.

Voor links naar de iNNerControl Academy, waarbij je niet op de specifieke pagina terechtkomt die je verwacht (bijv. Op de hoofdpagina): zorg ervoor dat je bent ingelogd in de Academy voordat je de link opent. Als de link nog steeds niet werkt, probeer het via de PC of installeer de Huddle-app opnieuw.

Als de problemen aanhouden, stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots, de hyperlink (volledige kopie) of een schermopname waardoor wij kunnen zien wat de locatie is vanwaar jij navigeert. Dit helpt ons om het probleem nauwkeuriger te diagnosticeren en op te lossen. Vragen zonder meegezonden details kunnen we niet oplossen.

Wat moet ik doen als ik een probleem ondervind met de app (Huddle) of toegang tot de iNNerControl Academy?

Raadpleeg eerst deze link; https://help.thehuddle.nl/nl/collections/9491539-troubleshooting en volg de instructies over inlogproblemen in Huddle als gebruiker op. Volg daarna eventueel de volgende stappen.

Stap 1: Controleer of je bent ingelogd en met het juiste wachtwoord en de juiste gebruikersnaam. Kun je niet meer inloggen, vraag dan een nieuw wachtwoord aan via de optie 'wachtwoord vergeten'. Volg deze link voor meer instructies over inlogproblemen in Huddle.

Stap 2: Indien je de Huddle-app op je telefoon gebruikt, probeer in te loggen via een PC/laptop of via de webbrowser van je telefoon. Zorg ervoor dat je Google Chrome gebruikt voor de beste ervaring.

Stap 3: Controleer of de app up-to-date is. Dit kun je doen door naar de App Store of Play Store te gaan en te kijken of er een update beschikbaar is.

Stap 4: Controleer of je bent ingelogd met het juiste Huddle-account. Soms heb je ongemerkt meerdere accounts, bijvoorbeeld als je met verschillende e-mailadressen verschillende producten hebt aangeschaft bij ons of andere aanbieders die met Huddle werken.

Stap 5: Mocht het probleem nog steeds aanhouden, Stuur ons dan een mail met duidelijke screenshots of een korte schermopname. Zorg dat je zoveel mogelijk informatie geeft (welke training, welke module, welke les) en beschrijf precies welke stap niet werkt. Dit helpt ons om je sneller en beter te kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten als ik niet meer kan inloggen?

Ga naar de inlogpagina van de Academy en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten. Als je deze e-mail niet ontvangt, controleer dan je SPAM/ongewenste mail of probeer het opnieuw. Mocht het probleem blijven, stuur ons dan een mail voor verdere ondersteuning.

Wat moet ik doen als ik geen mails heb ontvangen na inschrijving voor een online training of traject?

1. Controleer eerst je SPAM-folder of ongewenste mail. Kijk ook of je in dezelfde mailbox kijkt van het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld voor de training of traject.

2. Ga na of je je niet eerder hebt uitgeschreven voor onze mails. Als je je eerder hebt afgemeld van de maillijst, ontvang je mogelijk geen e-mails meer. Stuur ons in dit geval een e-mail met hierin expliciet het verzoek en toestemming dat je wil e-mails van ons wenst te ontvangen, zodat we dit handmatig kunnen oplossen. Houdt rekening met enkele dagen verwerkingstijd.

Waar vind ik de workshops en evenementen die jullie organiseren?

Al onze workshops en evenementen staan vermeld op de Events pagina op de website. Hier kun je je ook aanmelden voor aankomende workshops, webinars, en andere activiteiten die wij organiseren.

Ook vind je de meeste events op de speciale Events omgeving van de iNNerControl academy, inclusief besloten events die je uitsluitend hier vermeld staan (en NIET op de website) omdat ze onderdeel zijn van jouw traject (zoals de Live Q&A-interventiesessie of breathworksessie).
Vanuit jouw specifieke traject heb je automatisch toegang en word je automatisch aangemeld voor deze events. Hier ontvang je ook tijdig per e-mail bericht over. Zorg dat je deze events zoveel als mogelijk (LIVE) meemaakt.

Wij ontvangen regelmatig verzoeken van mensen voor deelname aan events. Tenzij jij hier recht op hebt en er een technische fout is, kunnen wij deze verzoeken niet accorderen, vanwege het besloten karakter en veiligheid van onze groepen.

Ik wil graag deelnemen aan een event waar ik geen toegang toe heb via de iNNerControl Academy.

Vanuit jouw specifieke traject heb je automatisch toegang tot de juiste events en word je automatisch aangemeld voor deze events. Hier ontvang je ook tijdig per e-mail bericht over. Zorg dat je deze events zoveel als mogelijk (LIVE) meemaakt.

Wij ontvangen regelmatig verzoeken via de hiervoor bestemde knop in het event van mensen voor deelname aan events. Tenzij jij hier recht op hebt en er een technische fout is, kunnen wij deze verzoeken niet accorderen, vanwege het besloten karakter en veiligheid van onze groepen.

Mocht jij er zeker van zijn dat je recht hebt op deelname, maar kun je in op de speciale Events omgeving van de iNNerControl academy geen toegang krijgen tot dit event, stuur ons dan een mail.

Deelnemers van het onlinetraject iNNerTransformation hebben tijdens de looptijd van hun traject toegang tot de Live Q&A-interventiesessies.

Deelnemers van het 1-op-1 of groepstraject hebben tijdens de looptijd van hun traject toegang tot de breathworksessies.

Wat moet ik doen als ik een online training, workshop of webinar (deels) heb gemist of niet kan deelnemen? Kan ik de replay van een gemiste webinar ontvangen?

Als je een workshop online training hebt gemist (los van de reden), kun je je het beste inschrijven voor een volgende sessie via onze website: Workshops & webinars pagina.

In sommige gevallen worden replays versterkt aan deelnemers die de training wel volledig hebben gevolgd of is er een 'on demand' versie beschikbaar. Je wordt hier altijd per mail van op de hoogte gehouden, dus controleer direct en in de komende dagen ook je SPAM of ongewenste e-mail om te zien of je daar de e-mails hebt binnengekregen.

De meditaties stoppen na enkele minuten afspelen, hoe verhelp ik dit?

Het stoppen met spelen gebeurt wel eens wanneer de telefooninstellingen zo staan ingesteld, dat het scherm wordt gelocked of gedimd. Dat ligt in dit geval aan het toestel wat wordt gebruikt.

Je kunt dit verhelpen door de energie-instellingen van je telefoon te veranderen. Zet de eventuele spaarstand uit, kies bij instellingen dat het scherm niet uitgaat of pas na het maximaal aantal minuten (langer dan de meditatie) of een vergelijkbare optie (afhankelijk van je toestel).

Bij sommige telefoons is het niet meer mogelijk om het dimmen van de telefoon geheel uit te zetten. Wat je dan kunt doen, is een speciale app downloaden die voorkomt dat je scherm uitgaat zoals ‘screen alive’ of een soortgelijke app.

Een andere optie, mocht het voorgaande niet werken in jouw situatie, is om de soundcloud-app te downloaden, hier een (gratis) account aan te maken en de meditatie te openen via de back-up link, die bij elke meditatie staat vermeld. 

Ik hoor graag of het hiermee is gelukt, zodat je ongehinderd kunt genieten.

De storing is inmiddels verholpen en vrijwel alle meditaties zijn weer hersteld (op één subgroep na). Dat zorgt verder niet voor hinder.

FAQ: Account- en Abonnementsbeheer

Ik weet niet waar ik moet beginnen met de online training. Wat kan ik doen?

We begrijpen dat het soms overweldigend kan zijn om te beginnen. Daarom hebben we een roadmap ontwikkeld die je stap voor stap door het traject begeleidt. Zorg ervoor dat je de welkomstmails die je hebt ontvangen goed hebt opgeslagen, want daarin wijzen we je op de roadmap en de belangrijkste informatie.

Je kunt ook terecht op onze website voor meer informatie over je traject: Online coaching informatiepagina. Volg de roadmap en de aanbevelingen in de mails voor een goede start. Mocht je vastlopen, weet dat dat vaak een teken is van groei en dat je op het punt van doorbraak staat.

Wat moet ik doen als ik wil stoppen met mijn online training?

Het is begrijpelijk dat er twijfels kunnen ontstaan nadat je een goede beslissing hebt genomen. We moedigen je echter aan om door te zetten, omdat juist de weerstand die je ervaart vaak een teken is dat je op het punt van een doorbraak staat.

Mocht je toch meerdere dagen last houden van gepieker of serieuze twijfels - afgezien van de gezonde spanning omdat je buiten je comfortzone gaat, Stuur ons in dit geval een mail om je innerlijke conflict te bespreken en gratis en vrijblijvend persoonlijk advies van ons te ontvangen. Wij denken altijd vanuit jouw belang, want dat is waarvoor wij bestaan.

Of een bestelling geannuleerd kan worden is afhankelijk van het soort product en een aantal andere factoren. Wij hanteren hiervoor onze productvoorwaarden, die je bij je bestelling hebt gekregen.

Waar kan ik mijn aangeschafte producten en facturen vinden?

Klik binnen je Huddle account op je profielfoto/-icoon en klik vervolgens op "Account". Klik in dit menu op "Aankopen. Je wordt nu direct doorgestuurd naar het Klantenportaal van Plug&Pay. Hier kun je je producten, abonnementen en de bijbehorende facturen inzien.

Hoe lang heb ik toegang tot mijn onlinetraining?

Voor de meeste trainingen heb je een jaar toegang na aanschaf, behalve bij abonnementen (doorlopende toegang) of enkele uitzonderingen. Dit wordt expliciet vermeld bij de aanschaf van het product in de productvoorwaarden die je altijd ontvangt bij je bestelling. Wij kunnen deze niet achteraf toesturen, dus je dient zelf je bevestigingsmail op te zoeken.

Mocht je na dit jaar nog toegang willen hebben, dan kun je je abonnement verlengen via het klantenportaal in Huddle. Je benadert deze ofwel via de uitleg (zie FAQ) of probeer het direct via deze link. Neem contact met ons op per mail als je hulp nodig hebt met het verlengen van je toegang.

Wat moet ik doen als ik in de online academy geen producten meer zie in mijn account of als er een slotje op zit?

Controleer eerst of je je e-mailadres hebt geverifieerd tijdens de aanmelding bij de Academy. Als dit niet het geval is, kun je de verificatiemail opnieuw laten versturen. Mocht je meerdere accounts hebben (met meerdere e-mailadressen), zorg er dan voor dat je bent ingelogd met het juiste e-mailadres.

Stuur ons een mail als je nog steeds problemen hebt, zodat wij het voor je kunnen nakijken en oplossen.

Hoe kan ik het product c.q. abonnement van mijn online training wijzigen of opzeggen?

Abonnementen dien je zelf op te zeggen in je eigen account in de iNNerControl academy. Let op: dit kan alleen via een computer (en niet via de app op je smartphone, tenzij je de website in je mobiele browser de 'desktop site' opent).

Jouw incassodatum is leidend voor de opzegging. Als je ná de incassodatum opzegt, dan gaat er een nieuwe betaalde maand in en loopt je abonnement dus nog maximaal één termijn door. Wij kunnen dit niet terugdraaien.

Heb je de gedachte om te willen opzeggen? Volg hiervoor de volgende stappen:
Check de werkelijke reden waarom je wilt opzeggen. 9 van de 10 keer is het een verborgen vorm van zelfsabotage en geef je mogelijk gehoor aan een vluchtreactie om aan de confrontatie te ontsnappen. Je bent nog niet begonnen, doet er niets mee, loopt ergens tegenaan of twijfelt aan je eigen kunnen of of dit wel iets voor je is.

Herinner jezelf eraan dat een innerlijke wijsheid in jou heeft besloten om hieraan te beginnen. Wil je echt succes, maak het dan ook af en zorg dat je innerlijke saboteur geen kans krijgt! Wil jij jouw mindset versterken, zie dit dan als wake-up call om direct aan je training te starten.

Heb je jezelf echt de kans gegeven, maar wil je toch opzeggen met een goede reden, volg dan de volgende stappen (via de pc of anders via de webversie in je mobiele internetbrowser).

Klik binnen je Huddle account op je profielfoto/-icoon en klik vervolgens op "Account". Klik in dit menu op "Aankopen. Je wordt nu direct doorgestuurd naar het Klantenportaal van Plug&Pay. Hier kun je je abonnement wijzigen en hun facturen inzien.

Je kunt hier ook klikken op "Abonnement opzeggen". Geef hierbij vervolgens de reden van de opzegging en wanneer de ingang van de opzegging moet zijn.

Belangrijke links

Mail iNNerControl

iNNerControl Adacemy (login)

Inlogproblemen Huddle

Klantenportaal Plug & Pay (opzeggen)

FAQ: Onlinetraject

Ik weet niet waar ik moet beginnen met de online training. Wat kan ik doen?

We begrijpen dat het soms overweldigend kan zijn om te beginnen. Daarom hebben we een roadmap ontwikkeld die je stap voor stap door het traject begeleidt. Zorg ervoor dat je de welkomstmails die je hebt ontvangen goed hebt opgeslagen, want daarin wijzen we je op de roadmap en de belangrijkste informatie.

Je kunt ook terecht op onze website voor meer informatie over je traject: Online coaching informatiepagina. Volg de roadmap en de aanbevelingen in de mails voor een goede start. Mocht je vastlopen, weet dat dat vaak een teken is van groei en dat je op het punt van doorbraak staat.

Ik loop vast in de training. Hoe kan ik verdergaan?

Het is normaal dat je tijdens je traject obstakels tegenkomt. We moedigen je aan om juist nu door te zetten. De roadmap die je bij aanvang van het traject hebt ontvangen, biedt houvast. Daarnaast bevat de training verschillende oefeningen die je helpen om moeilijke gedachten en gevoelens te verzachten en om te zetten naar een staat van zijn waarin je innerlijke rust vindt. Als je echt vastloopt, dan raden we je aan om dit in de cummunity te delen of gebruik te maken van de Live Interventiesessies, waarin je je diepere coachvragen kunt stellen. Voor meer informatie kun je ook altijd terecht op de Online coaching informatiepagina.

De training voelt overweldigend of roept weerstand op, hoe kan ik dit aanpakken?

Het feit dat je iets voelt gebeuren, betekent dat je op een punt van persoonlijke groei en verandering staat. Dit is normaal in dit proces. We raden je aan om je te concentreren op kleine stappen en de weerstand die je ervaart niet te zien als een probleem, maar als een kans om te groeien.

Gebruik de roadmap en blijf verbonden met de ondersteunende materialen in de community en de mails die je van ons ontvangt. Onthoud dat elke stap die je zet, hoe klein ook, bijdraagt aan je groei. Bekijk ook de roadmap en andere belangrijke informatie op de Online coaching informatiepagina.

Wat moet ik doen als ik geen mails heb ontvangen na inschrijving voor een online training of traject?

1. Controleer eerst je SPAM-folder of ongewenste mail. Kijk ook of je in dezelfde mailbox kijkt van het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld voor de training of traject.

2. Ga na of je je niet eerder hebt uitgeschreven voor onze mails. Als je je eerder hebt afgemeld van de maillijst, ontvang je mogelijk geen e-mails meer. Stuur ons in dit geval een e-mail met hierin expliciet het verzoek en toestemming dat je wil e-mails van ons wenst te ontvangen, zodat we dit handmatig kunnen oplossen. Houdt rekening met enkele dagen verwerkingstijd.

Hoe kan ik inhoudelijke vragen stellen over mijn persoonlijke proces?

Inhoudelijke vragen kun je stellen via de community online Traject in de iNNerControl Academy. Log in en ga naar de iNNerTransformation online-boards en start een nieuw bericht met je vraag. Diepgaande vraagstukken raden we aan om te stellen tijdens de Live Interventiesessies.

Hierbij dien je je vragen van tevoren indienen in het hiervoor bestemde kanaal 'Live Interventiesessies (Q&A)' door je vraag in een reactie te plaatsen op het topic dat hier speciaal wordt aangemaakt. Dit is voor iedere sessie een nieuw topic. Let hierbij goed op de deadline van enkele dagen voorafgaand aan de sessie, want last-minute vragen stellen niet meer mogelijk.

Wat kan ik doen als ik extra ondersteuning nodig heb tijdens mijn online traject?

Als je meer ondersteuning nodig hebt, kun je altijd deelnemen aan de Live Interventiesessies die we om de maand organiseren. Hier kun je diepgaande vragen stellen die verder gaan dan wat we via e-mail kunnen beantwoorden. Lees eerst de Online coaching pagina voor meer informatie.

Daarnaast kun je gebruikmaken van de community online Traject in de iNNerControl Academy om in contact te komen met andere deelnemers. Vergeet niet dat je ook je vragen voorafgaand aan de sessie kunt indienen in de community. Mocht je meer begeleiding willen, dan kun je altijd een persoonlijke coachcall aanvragen via onze website.

Hoe moet ik beginnen met het online traject? Wanneer volg ik welke modules? Hoe gebruik ik de roadmap?

Lees aandachtig (het liefst meerdere keren) de e-mails die je aan het begin van je traject (kort na aanschaf) hebt ontvangen. Zorg ervoor dat je deze goed opslaat in een digitaal mapje in je mail of op je PC of print eventueel deze mails voor jezelf. Sla in dit geval de linkjes op in je favorieten. Wij kunnen deze mails NIET opnieuw versturen. Je herkent deze e-mails aan de subtitel (indien in jouw e-mail app weergegeven). Hierin staat 'iNNerTransformation online traject'.

Lees daarna (zoals ook vermeld in de mail) de Online coaching pagina voor alle belangrijke up-to-date informatie en het stappenplan hoe te beginnen (lees: de roadmap). Sla een snelkoppeling van deze hyperlink op, zodat je deze telkens bij vragen kunt raadplegen.

De roadmap is een handleiding die je van begin tot eind door het online traject begeleidt. Het bevat stap voor stap de modules die je kunt volgen en de oefeningen die je daarbij doet.

Waar kan ik hulp vinden tijdens het online traject?

Tijdens het traject kun je altijd terecht in de community online Traject in de iNNerControl Academy, waar je je vragen kunt stellen en ondersteuning kunt ontvangen van andere deelnemers en coaches. Daarnaast kun je deelnemen aan de Live Interventiesessies voor extra begeleiding. Mocht je specifieke vragen hebben, stuur ons dan gerust een bericht via de community of een mail naar de klantenservice.

Hoe kan ik een vraag indienen voor de Live Interventiesessies?

Log in bij de Academy, ga naar het hiervoor bestemde kanaal 'Live Interventiesessies (Q&A)' . Hier kun je je vraag indienen door te reageren op het topic dat ruim voor de sessie wordt geplaatst. Zorg ervoor dat je vraag helder en specifiek is, zodat we deze tijdens de sessie goed kunnen behandelen.

Hoe werkt het met de individuele coachsessie?

Per mail heb je in het begin van je traject alle informatie over je individuele coachsessie ontvangen. In het kort: Je plant je sessie binnen 10 weken na de start (aanschafdatum) in. Wij adviseren tussen de 4 en 6 weken. Na het invullen van je intake, kiezen wij de beste coach voor jou en ontvang je een vervolgmail om direct in de agenda van de Coach te kunnen inplannen.

Als voorbereiding voor het gesprek neem je goed je intakeformulier door, waarvan je een kopie naar je e-mailadres hebt ontvangen vanuit Google formulieren (afzendernaam is forms-receipts-noreply@google.com). Indien je deze niet kunt vinden (ook niet in spam/ongewenst), controleer dan eerst of je geen ander e-mailadres hebt gebruikt. Mocht het dan nog niet te vinden zijn, mail ons dan tijdig om een kopie op te vragen.

Eenmaal geplande sessies kunnen niet worden verplaatst, omdat de agendatijd van onze coaches zeer schaars is en de coach zich ook uitgebreid voorbereid op het moment om jou te helpen met jouw transformatie. Wij behandelen iedereen hetzelfde en blijven op deze manier uit het oordeel of de reden c.q. ernst van afzegging.

Hoe kan ik mezelf voorbereiden op de (virtuele) doorbraaksessie?

De doorbraaksessie is de eerste, diepe inhoudelijke sessie binnen de online training Control Your Mind. Als je het iNNerTransformationtraject online volgt, dan doe je de doorbraaksessie zelfstandig en lever je geen opdrachten in. Je deelt hierbij wat je wil delen in de community.

Er is ook een mogelijkheid (tegen een verlaagd tarief) om je doorbraaksessie alsnog live te doen. Stuur ons een e-mail als je hier geïnteresseerd in bent.

Uitsluitend coachees die een 1-op-1- of groepstraject volgen, leveren alle documenten in.

De algemene voorbereiding op je doorbraaksessie bestaat uit drie onderdelen.

1. De online intake: zorg dat je het online intakeformulier (via google) in ieder geval hebt ingeleverd. Wij ontvangen die automatisch per mail. Ook als je je individuele (1e) sessie nog niet hebt gehad.

2. De 5G Goliath-opdracht: Lever dit uiterlijk twee dagen voor de sessie als PDF-bestand in. Gebruik een scan-app zoals Microsoft Lens om je opdracht als PDF aan te leveren.

3. iNNerView Bodywork: Dit hoef je niet in te leveren, maar je dient wel zeven dagen voor je sessie te beginnen met de beoefening.

Kan ik het onlinetraject nog annuleren?

Mocht deze gedachte opkomen, weet dat dit heel normaal is. Alle keuzes in het leven die voor een doorbaak zorgen, roepen onherroepelijk angst op. Je brein vindt het spannend dat jij buiten je comfortzone treedt en zet dit om in twijfelgedachten, om jou te behouden waar je bent.

Het is dus begrijpelijk dat er twijfels kunnen ontstaan tijdens je traject. We moedigen je echter aan om door te zetten, omdat juist de weerstand die je ervaart vaak een teken is dat je op het punt van een doorbraak staat.

Mocht je toch meerdere dagen last houden van gepieker of serieuze twijfels - afgezien van de gezonde spanning omdat je buiten je comfortzone gaat - dan bieden we je graag eerst de mogelijkheid voor een vrijblijvende coachcall om je innerlijke conflict te bespreken. Stuur ons in dit geval een mail.

FAQ: Online interventiesessies

Wat als ik op het moment van een live interventiesessie niet aanwezig kan zijn of deze heb gemist?

De sessies zijn altijd op dezelfde dag en tijdstip (nu zondag 10:00) omdat dan de meeste mensen kunnen. Zorg altijd dat je kiest voor Zelfliefde, om aanwezig te kunnen zijn. Wij begrijpen dat dat soms iets van je vraagt.
Hoewel wij geloven dat er altijd een mogelijkheid is (als je je prio's juist stelt), kan het soms gebeuren dat je écht niet live aanwezig kunt zijn. In dit geval adviseren wij de Replay te bekijken die wij achteraf posten op de 'Interventiesessie (Q&A) pagina' (zie ook link) in de Besloten Community.

Waarom moet ik mijn echte naam gebruiken tijdens een livesessie in Zoom?

Waarom moet ik mijn echte naam gebruiken tijdens een livesessie in Zoom?

Waarom wordt gevraagd om mijn camera aan te hebben tijdens de Zoomsessie?

De belangrijkste reden is dat we willen kunnen zien dat het goed met je gaat en om betrokkenheid als groep te creeeren. Tijdens Interventiesessies is het belangrijk dat je in beeld bent, omdat wij anders jou niet kunnen helpen. Zorg daarom altijd dat je vooraf je camera en je microfoon test.

Wat gebeurt er als ik mijn camera toch uitlaat of mijn echte naam niet gebruik in Zoom?

Je mag deelnemen als luisteraar, maar we zullen geen vragen van je live kunnen behandelen.

Hoe test of herstel ik mijn beeld/geluid bij livesessies via Zoom?

Als uw Zoom-video of audio niet werkt zoals u zou willen en er zijn andere mensen in het event die dat dit probleem niet ervaren dan kunt u er vanuit gaan dat het probleem aan uw zijde van de techniek zit. Probeer eerst even of het probleem zich nog steeds voordoet als u de meeting verlaat en opnieuw in de vergadering komt. Is het probleem daarmee niet opgelost dan kunt u kijken of uw internet voldoende stabiel is. Maakt u gebruik van Wifi en zit u bijvoorbeeld ver weg van uw router dan kunt u overwegen om dichter bij de router te gaan zitten. Indien dit niet werkt kunt ook eventueel kijken of u gebruik kunt maken van een internetkabel en die aansluiten op uw apparaat. Ook kunt u proberen of u op een ander apparaat hetzelfde ervaart of dat het probleem zich daar wellicht niet voordoet.. Controleer ook goed of de kabels van uw apparatuur goed vastzitten inclusief de stekkers. Als laatste kunt u nog gaan kijken naar de instellingen van uw apparaat. Dat kunnen de audio of video instellingen zijn maar ook de internetinstellingen.

Komt u er met deze tips niet uit dan adviseren wij u om de meer uitgebreidere uitleg en tips van Zoom zelf door te nemen. Zij kunnen u

Klik hier om naar de zoom ondersteuning te gaan bij video problemen

Klik hier om naar de zoomondersteuning te gaan bij audio problemen

Ik heb problemen met Zoom / ik heb geen beeld of geluid in een Zoom-meeting. Wat kan ik doen?

Als je Zoom-video of audio niet werkt zoals je zou willen en andere mensen in de meeting dit probleem niet ervaren, dan kun je ervan uitgaan dat het probleem aan jouw kant ligt. Hier zijn een aantal stappen die je kunt proberen:
1. Verlaat de meeting en probeer opnieuw in de vergadering te komen.

2. Controleer of je internet stabiel genoeg is. Als je via Wifi bent verbonden en ver van je router zit, probeer dan dichter bij de router te zitten of maak gebruik van een internetkabel.

3. Probeer een ander apparaat om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.

4. Controleer of de kabels van je apparatuur (zoals hoofdtelefoons of microfoons) goed zijn aangesloten.

5. Controleer de audio-, video- en internetinstellingen van je apparaat.

Mocht je met deze tips het probleem niet kunnen oplossen, dan raden we aan om de uitgebreide uitleg en tips van Zoom zelf te raadplegen:

· Klik hieronder om naar de Zoom-ondersteuning te gaan bij video problemen.

· Klik hieronder om naar de Zoom-ondersteuning te gaan bij audio problemen.

FAQ: Live online ademsessies

Waarom moet ik mijn echte naam gebruiken tijdens een livesessie in Zoom?

Ademwerk vraagt zeer adequate afstemming en veiligheid. Tijdens de ademsessie geven we waar nodig ook gerichte persoonlijke instructies, wat in jouw eigen belang kan zijn. Het is zelfs om veiligheidsredenen belangrijk dat we je bij je voornaam kunnen noemen. Tijdens het ademen ga je namelijk naar je onderbewuste toe en reageer je niet als we je ‘Samsung S9’ of ‘iPad van de zaak’ noemen.

Waarom wordt gevraagd om mijn camera aan te hebben tijdens de Zoomsessie?

De belangrijkste reden is dat we willen kunnen zien dat het goed met je gaat. Daarnaast kunnen we bij bijvoorbeeld ademsessies op basis van wat we zien gerichte instructies geven, bijvoorbeeld als we zien dat je niet goed ademt. Daarom is het belangrijk dat zowel je gezicht als je buik volledig in beeld zijn.

Tijdens Interventiesessies is het ook belangrijk dat je in beeld bent, omdat wij anders jou niet kunnen helpen. Zorg daarom altijd dat je vooraf je camera en je microfoon test.

Bij webinars ben je zelf niet in beeld en zien je alleen de spreker.

Wat gebeurt er als ik mijn camera toch uitlaat of mijn echte naam niet gebruik in Zoom?

Voor ademsessies: we zullen je via de privéchat in Zoom enkele keren vragen om dit alsnog te doen. Als je hier voor de start van de ademsessie nog niet op hebt gereageerd, dan zullen we je helaas uit de sessie moeten verwijderen.

Voor interventiesessies: je mag deelnemen als luisteraar, maar we zullen geen vragen van je live kunnen behandelen.

Hoe test of herstel ik mijn beeld/geluid bij livesessies via Zoom?

Als uw Zoom-video of audio niet werkt zoals u zou willen en er zijn andere mensen in het event die dat dit probleem niet ervaren dan kunt u er vanuit gaan dat het probleem aan uw zijde van de techniek zit. Probeer eerst even of het probleem zich nog steeds voordoet als u de meeting verlaat en opnieuw in de vergadering komt. Is het probleem daarmee niet opgelost dan kunt u kijken of uw internet voldoende stabiel is. Maakt u gebruik van Wifi en zit u bijvoorbeeld ver weg van uw router dan kunt u overwegen om dichter bij de router te gaan zitten. Indien dit niet werkt kunt ook eventueel kijken of u gebruik kunt maken van een internetkabel en die aansluiten op uw apparaat. Ook kunt u proberen of u op een ander apparaat hetzelfde ervaart of dat het probleem zich daar wellicht niet voordoet.. Controleer ook goed of de kabels van uw apparatuur goed vastzitten inclusief de stekkers. Als laatste kunt u nog gaan kijken naar de instellingen van uw apparaat. Dat kunnen de audio of video instellingen zijn maar ook de internetinstellingen.

Komt u er met deze tips niet uit dan adviseren wij u om de meer uitgebreidere uitleg en tips van Zoom zelf door te nemen.

Hierbij de link om naar de zoom ondersteuning te gaan bij video/audio problemen; https://support.zoom.com/hc

Is de online ademsessie steeds hetzelfde? Heeft het wel zin om nog een keer mee te doen?

Het heeft zeker veel zin om breathwork te herhalen. Hoewel de opzet van de sessie soortgelijk is, verschilt het thema telkens. De theorie kan daarom wat variëren, hoewel er wel herhaling in zit. Weet dat de gemiddelde persoon iets zo’n 15 keer moet horen om het goed te integreren, dus wat dat betreft kun je nog vaak meedoen.

De breathwork zelf is echter letterlijk nooit hetzelfde; elke keer is weer een nieuwe ervaring en je weet nooit wat er komt. Je weet wel dat iedere ervaring weer net zo waardevol is. Zorg dus dat je alle sessies kunt meepakken.

Ik heb inhoudelijke vragen over breathwork. Waar kan ik terecht?

De kans is groot dat al je vragen door Yoram beantwoord worden voorafgaand aan de ademsessie. Hij begint namelijk met een stukje uitleg over de adem. Zat jouw vraag er niet bij, dan kun je die op dat moment alsnog stellen. Kan je vraag echt niet wachten tot de ademsessie, stuur ons dan vooraf een mail. Dan weet je zeker dat je een reactie krijgt. Stuur Yoram niet persoonlijk een bericht.

Ik heb me ingeschreven, maar ik heb geen bevestigingsmail of andere mails ontvangen. Wat moet ik doen?

Stuur ons in dit geval zo snel mogelijk een mail. We helpen je zo snel mogelijk. Zeker als het vlak voor de start van de ademsessie is, zit er iemand klaar om dit soort vragen direct op te pakken. Het heeft geen zin om Yoram hiervoor persoonlijk te berichten.

Kan ik ook persoonlijk begeleid worden bij een ademsessie?

Ja, dat kan. Om er zeker van te zijn dat je de juiste keuze maakt, vragen wij jou om jouw vraagstelling op de mail te zetten. Als wij vermoeden dat een persoonlijke ademssessie geschikt zou kunnen zijn, dan plannen we een gratis en vrijblijvende coach call in en bespreken we de mogelijkheden.

Ik heb problemen met Zoom / ik heb geen beeld of geluid in een Zoom-meeting. Wat kan ik doen?

Als je Zoom-video of audio niet werkt zoals je zou willen en andere mensen in de meeting dit probleem niet ervaren, dan kun je ervan uitgaan dat het probleem aan jouw kant ligt. Hier zijn een aantal stappen die je kunt proberen:
1. Verlaat de meeting en probeer opnieuw in de vergadering te komen.
2. Controleer of je internet stabiel genoeg is. Als je via Wifi bent verbonden en ver van je router zit, probeer dan dichter bij de router te zitten of maak gebruik van een internetkabel.
3. Probeer een ander apparaat om te zien of het probleem zich daar ook voordoet.
4. Controleer of de kabels van je apparatuur (zoals hoofdtelefoons of microfoons) goed zijn aangesloten.
5. Controleer de audio-, video- en internetinstellingen van je apparaat.
Mocht je met deze tips het probleem niet kunnen oplossen, dan raden we aan om de uitgebreide uitleg en tips van Zoom zelf te raadplegen:

Klik hier om naar de Zoom-ondersteuning te gaan bij video problemen.

Klik hier om naar de Zoom-ondersteuning te gaan bij audio problemen.

Mag ik meedoen aan transformational breathwork / Welke contra-indicaties zijn er?

Er zijn enkele belangrijke contra-indicaties waar je rekening mee moet houden voordat je deelneemt aan transformational breathwork. Voor een volledige lijst van contra-indicaties en meer informatie, raadpleeg onze disclaimer via deze link: https://innercontrol.nl/disclaimer-innerbreath/.

Belangrijke info pagina

Alg. Online Community

Interventiesessie (Q&A) pagina

Mail iNNerControl

FAQ: Workshops & events

Waar vind ik de workshops en evenementen die jullie organiseren?

Al onze workshops en evenementen staan bovenaan in de balk vermeld op onze website: Events pagina. Hier kun je je ook aanmelden voor aankomende workshops, webinars, en andere activiteiten die wij organiseren.

Wat moet ik doen als ik een webinar heb gemist of niet kan deelnemen?

Als je een webinar hebt gemist, kun je je inschrijven voor een volgende sessie via onze website: Events pagina. Indien je een specifieke reden hebt waardoor je niet kon deelnemen, neem dan contact met ons op. We zullen kijken of er mogelijkheden zijn om alsnog toegang te krijgen tot het materiaal.

Kan ik de replay van een gemiste webinar ontvangen?

De replay van een webinar wordt alleen verstuurd naar deelnemers die het volledige webinar hebben gevolgd. Schrijf je in voor een volgende sessie om de volledige ervaring opnieuw mee te maken en te profiteren van extra live bonussen, zoals de audio-opnames en een mogelijke coachcall. Hier kun je je inschrijven: Replay aanvragen en nieuwe sessie.

Hoe kan ik inloggen in de Academy?

Bovenaan in het menu vind je een knop waarmee je rechtstreeks naar onze Academy wordt gestuurd. Mocht je je wachtwoord zijn vergeten, kies dan voor 'Wachtwoord vergeten' en volg de instructies die je per e-mail ontvangt. Als je problemen blijft ondervinden met inloggen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.

Hoe kom ik in het klantenportaal?

Jouw klantenportaal is uniek voor jou. Om hierin te komen, zoek je een factuur van ons op en kijk je onderaan deze factuur. Daar staat jouw unieke nummer om in jouw klantenportaal te komen. Je vindt daar ook verdere uitleg.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Abonnementen kun je heel eenvoudig zelf opzeggen en kan alleen via een P.C en niet via de app op je smartphone!

Ga via het (hamburger)menu, de 3 streepjes boven elkaar, rechts bovenin je scherm naar instellingen, klik vervolgens op abonnement. Je komt dan in jouw klantportaal. Vervolgens zie je daar bovenaan jouw abonnementen. Als je dan daar op details klikt, dan zie je daarna rechts de knop acties. Als je daarop klik krijg je de mogelijkheid om op te zeggen. Kies vervolgens de reden van opzegging. Automatisch zie je daarna de einddatum van je huidige periode en tot wanneer je dus nog toegang hebt. Je bent over die periode wel gewoon nog abonnementsgeld verschuldigd en hebt geen recht op restitutie van (een deel van) het abonnementsgeld van de huidige periode.

FAQ: iNNerJourney

Wat zijn truffels en waarom gebruiken we dit?

Psilocybine is de werkzame stof in een specifieke soort paddenstoelen (psilocybe cubensis) en truffels. De paddenstoelen, ook wel paddo’s genoemd, groeien boven de grond, truffels onder de grond. Psilocybine hoort tot de groep die we klassieke psychedelica noemen.

Psychedelica zijn stoffen die in de natuur voor komen, in planten of schimmels, met sterk geestverruimende effecten. Na het consumeren van paddo’s of truffels kun je hallucinaties krijgen en verandert je beleving van de ruimte waar je bent, de beleving van tijd, de manier waarop je gedachten ervaart en de manier waarop je je eigen identiteit ervaart.

Het voelen van de geestelijke effecten van psychedelica wordt ook wel trippen genoemd. Een trip is bijna altijd een intense en mooie ervaring. Deze effecten zijn op te delen in:

Veranderingen in zintuigelijke waarneming, zicht, gehoor, reuk, smaak en tast voelen anders aan. Gevoelens van koude en warmte kunnen zich afwisselen
Veranderingen in stemming, meestal blijdschap, euforie, dankbaarheid, berusting, liefdevol, passievol en ontroering.

Veranderingen in de beleving van plaats en tijd. Mensen kunnen tijdreizen of iets als heel kort of lang ervaren.
Veranderen in gedachtegangen. Het onderbewuste kan opnieuw worden geformatteerd en de neuroplasticiteit van het brein wordt aangesproken, waardoor vastgeroeste patronen kunnen worden doorbroken en nieuwe, positieve gedragingen en gedachten worden geïnstalleerd.

Truffels worden puur gegeten (ca 15 gram = 1 dosering) en werken gemiddeld 4 uur. De werking start na 20 tot 40 minuten na inname en komt na ca 2 uur op de piek.

Is een truffelreis wel iets voor mij?

Een truffelreis is voor iedereen die op zoek is naar verdieping in persoonlijke ontwikkeling en spirituele groei. Ca. 95% van je gedrag wordt gevormd vanuit je onderbewustzijn, wat is geprogrammeerd vanuit ervaringen uit je opvoeding (ouders), omgeving en onderwijs.
In het onderbewuste liggen je diepe overtuigingen, patronen, verlangens, hulpbronnen en wijsheiden opgeslagen. Tijdens een reis kom je in verbinding met je onderbewuste en schakelt het ‘denken’ over op een andere frequentie. Je innerlijke criticus gaat uit en het hogere bewustzijn krijgt alle ruimte om in rust en liefde te kijken naar jezelf en de wereld. Dit leidt tot zeer helende ervaringen. Zelfs de diepste en moeilijkste emoties en gebeurtenissen kunnen een geheel andere betekenis krijgen, waardoor je trauma’s en triggers afnemen of geheel verdwijnen.
Veel mensen krijgen tijdens een sessie met plantmedicijnen verregaande inzichten, halen verborgen herinneringen op en komen in verbinding met hun gevoel en hun innerlijk kind. Als je graag wil helen, uit je hoofd wil leren komen en weer verbinden met je gevoel, dan is een truffelsessie iets voor jou.

Voor wie is een truffelsessie geschikt?

Voor iedereen die:
• Zichzelf verder willen ontwikkelen op persoonlijk en spiritueel gebied.
• Zichzelf beter willen leren kennen en rondlopen met vragen als “wie ben ik, wat wil ik en wat is mijn doel of volgende stap”.
• Negatieve denkpatronen en overtuigingen willen doorbreken
• Hun ‘ego’ of innerlijke criticus willen verzachten c.q. veranderen
• Trauma’s willen verwerken c.q. integreren en het verleden los willen laten
• Dichterbij hun gevoel willen komen en hun hart weer leren openen
• Meer zelfliefde, zelfvertrouwen en innerlijke rust willen ervaren
• Op zoek zijn naar een oplossing voor een mentaal-emotioneel probleem of moeilijke keuze waar ze in vast zitten

Wat als ik bang ben om de controle te verliezen?

Tijdens een truffelsessie kun je met een onbekend c.q. onderdrukt stuk van jezelf in contact komen. Je Mind vindt dat vaak spannend, want die wil alles houden zoals het is. (Je Mind is het deel van jezelf waar je ‘ik’ tegen bent gaan zeggen. Waarvan je bent gaan geloven dat jij dat bent; door je werk, door hoe anderen naar jou kijken, door je eigen constante gedachtestroom etc.) Je Mind wil jou graag beschermen tegen het onbekende, tegen pijn. Maar dit is meestal wel noodzakelijk voor het opruimen van angsten. Om angsten echt aan te gaan zullen ze eerst gezien moeten worden. In de serene staat van een truffelreis blijken ze allemaal veel minder eng te zijn dan dat je dacht. Controle willen houden is een illusie van je Mind. Bijna alle angsten zijn ook niet reëel. Het houdt je weg bij kostbare inzichten, verlangens en dromen. Er wordt gezegd dat één truffelsessie meer effect heeft dan 1.000 uur klassieke therapie. Wij zijn het daar 100% mee eens.

Kan ik een ‘bad trip’ krijgen?

Sommige mensen vinden hun eerste truffelreis een beetje spannend. Vaak is dit beeld ontstaan van nieuwsberichten over ‘Bad Trips’ van drugs in de recreatieve scene. Een bad trip bestaat in onze ogen echter niet en komt in therapeutische zin vrijwel nooit voor. Je krijgt precies wat je op dat moment nodig hebt én wat je aankan. Je zult tijdens het hele proces professioneel en liefdevol begeleid worden. Je bent geen moment alleen en samen zullen we door de spannende stukken heengaan. Je zal merken dat je al snel acceptatie en veiligheid voelt. Plantmedicijnen brengen je in contact met je hogere zelf. Die heeft altijd een goede intentie. Soms zie je wel eens vreemde beelden, maar je zit in een ‘alles is oke’ staat, door de grote hoeveelheid serotonine en dopamine die door je lichaam raast. Eventuele angst zullen we altijd samen veilig begeleiden.

Ga ik enge dingen zien of dingen die ik niet aankan?

Als je truffels hebt genomen, kom je in een soort droomtoestand terwijl je wakker bent. Slapen komt niet voor, al lijkt het soms of je stukjes even weg bent met je gedachten. Je gaat ‘op reis’. Je ligt op een matras, lekker onder een dekentje in een serene ruimte waar de facilitators vlakbij je zijn. Je onderbewuste is vrijwel volledig in charge. Deze is hoogst-intelligent en heeft een belangrijke beschermingsfunctie, namelijk dat je nooit meer krijgt dan dat je aankan. Iedere truffelreis kun je weer een niveau dieper gaan, maar nooit meer dan nodig is voor dat moment.

Hoewel dingen er soms gek uit kunnen zien en je soms ook de onderdukte stukjes in jezelf kan tegenkomen (denk aan een moment dat je heel erg boos of verdrietig was vroeger), kan het ook zijn dat je in een lach-kick schiet en kan lachen om je ‘problemen’, dat je dingen ontdekt die je met je meedraagt zonder dat je het zelf wist, dat je je eigen kracht gaat ervaren, en dat je in een feestelijke of euforische staat komt. Laat alles gebeuren. Je hoeft niets te doen, alleen maar te kijken. Je bent altijd veilig en er is altijd hulp binnen handbereik.

Hoe ziet een truffelsessie eruit bij iNNerControl?

Vooraf ben je uitgebreid geïnformeerd door ons, zodat je precies weet wat je meeneemt en hoe je je mentaal en fysiek optimaal bent voorbereid.

We beginnen met een ceremoniële opening waarin we samen landen en jouw intentie verankeren in je lichaam en geest. We doen ook een reinigingsritueel (smudgen) met sale en heilig hout.
Daarna nemen we het medicijn (de truffels) met een heerlijke cacao shot (drankje) om je hart te openen en ga je lekker liggen.
De muziek start en met verbonden ademhaling activeren we het lichaam, terwijl het medicijn (na ca. 30 minuten) langzaam inwerkt.
Daarna starten de fasen van overgave, loslaten, verdieping, healing, energiewerk en lichaamswerk. Tijdens de ca. 4 uur durende reis wordt je begeleid door ons als ervaren facilitators en meegenomen in prachtige belevingen in je onderbewuste
De sessie wordt begeleid door prachtige muziek, die je ervaring steeds meer ten goede komt.
De meeste tijd lig je met je ogen dicht. Als je ze weer opent, weet je precies waar je bent en kun je ook gewoon praten. Je kunt ook gewoon naar het toilet, al kun je je een beetje dizzy voelen.

Na ongeveer 4 uur neemt het effect van de truffels vrij snel af, en nemen we nog de tijd voor integratie en bewustwording. We eten met elkaar, zodat je echt de tijd krijgt om te ‘landen’. Wij helpen je om voldoende water te drinken tijdens de sessie, om je lichaam goed gehydrateerd te houden.

Kan ik meedoen als ik niet lekker in mijn vel zit?

Jazeker! Truffels hebben een helende werking bij bijvoorbeeld depressieve gevoelens, burn-out, en overspannenheid. Als je bijvoorbeeld verdrietig aan de sessie begint, wil het niet zeggen dat je verdriet versterkt wordt. Vaak integendeel. Het kan wel zijn dat je de diepere betekenis van het verdriet gaat zien of voelen. Dat je inzichten krijgt die je daarna kunt integreren in je leven. Iedereen maakt dingen in zijn leven mee die verdriet hebben veroorzaakt. De betekenis die jij dit geeft bepaalt je stemming volledig. Deze verandert door de inzichten uit de truffelreis.

Indien je ernstige problematiek ervaart waarvoor je bijvoorbeeld medicijnen gebruikt die de hersenchemie verandert; raden we je af om truffels te gebruiken en om eerst met je arts te overleggen (zie ook de disclaimer)

Is het niet verslavend of riskant voor (ex-)verslaafden?

Misschien is het een geruststelling om te weten dat als je ooit aangeschoten bent geweest van alcohol, je al een andere staat van ‘zijn’ hebt ervaren. Alcohol is echter zwaar toxisch en schadelijk voor je gezondheid. Truffels zijn niet verslavend en het is niet bekend (na reeds meer dan 60 jaar aan wetenschappelijke studies, want onderzoek naar psychedelics en psilocybine begon al in de jaren ’60!) dat ze op enige wijze schadelijk zijn voor onze gezondheid. Sterker nog: het is wetenschappelijk bewezen dat truffels tot de minst verslavende middelen behoren, in vergelijking met bijvoorbeeld alcohol en andere middelen. Ze kunnen juist verslavingspatronen helpen doorbreken, omdat de oorzaken van verslavingen en andere ongezonde gedragspatronen kunnen worden onderschept. Truffels zijn dan ook legaal in Nederland.

Wanneer is het niet verstandig om mee te doen?

Je kunt niet meedoen aan een truffelsessie wanneer je:
• zwanger bent (in elk stadium) of borstvoeding geeft;
• Medicatie gebruikt die niet samen gaat met truffels, zoals antidepressiva;
• In het recentelijk verleden te maken hebt gehad met Epilepsie, psychoses, schizofrenie of borderline of wanneer er een indicatie is dat je hier aanleg voor hebt;
• Allergisch bent voor schimmels of gistintolerantie hebt.
• mRNA COVID-injectie: mensen moeten minimaal 60 dagen na hun laatste dosering volledig zonder bijwerking zijn, in verband met grote onduidelijkheid van de gevolgen van deze vorm van experimentele gentherapie.
Let op: Vanaf 3 dagen voorafgaand aan de sessie mag je geen gebruik maken van verdovende middelen zoals alcohol of andere drugs. Kijk voor het volledige overzicht van de primaire en secundaire contra-indicaties ook op de pagina van breathwork (al deze contra-indicaties zijn van toepassing)

Zijn Truffels hetzelfde als Drugs?

Een truffelsessie heeft niets met een drugsparty te maken. Truffels worden door de overheidsorganen geclassificeerd als drugs. Truffels zijn natuurlijke, onbewerkte producten die in lage (veilige) dosering worden genuttigd. Tijdens truffelsessies zetten we ze in als medicijn. Medicijn niet in de zin van geneesmiddel van ziekte, maar in spirituele zin.
De intentie en de setting maken het verschil. Truffels zijn drugs wanneer je ze gebruikt om te feesten, om de realiteit van je leven te ontvluchten. Wanneer je truffels nuchter inneemt in een ceremoniële setting met het oog op spirituele heling en groei, ervaar je een compleet andere werking.

Kan ik zelfs terugrijden na de sessie?

Na de sessie eten we een goede maaltijd met natuurlijke suikers en mineralen (zouten), om je reserves weer goed aan te vullen en je cellen (inclusief de nieuwe cellen) in optimaal gezonde en gehydrateerde staat te brengen. Dit helpt om na de ervaring te effecten van de trip weer te neutraliseren. Je mag pas weer deelnemen aan het verkeer als je helemaal helder bent. Reis bij voorkeur met het openbaar vervoer terug of laat je ophalen. Je kunt ook nog even in de buurt verblijven of wandelen voordat je gaat rijden. Neem het zekere voor het onzekere en luister altijd naar je lichaam!

Wat heb ik te doen ná de sessie (the days after)?

Hoewel de fysieke effecten uitwerken, is je geest in de 'days after' nog ontvankelijk voor aanvullende inzichten.
Probeer de dag(en) na de sessie zoveel mogelijk vrij te houden voor jezelf. Of in ieder geval niet helemaal vol te plannen met belangrijke afspraken. Zo voorkom je ook dat je in je oude patronen terugvalt. Hoe meer ruimte je jezelf gunt voor integratie & bewustzijn, des te makkelijker dit wordt.

Je echte reis begint eigenlijk pas ná de sessie, wanneer je de inzichten die je hebt gekregen gaat implementeren in je ‘dagelijkse leven’. Wij adviseren om de aantekeningen die je hebt gemaakt tijdens jouw iNNerJourney uit te werken of thuis na te lezen.
Hoewel de inzichten en patroondoorbraken behoorlijk krachtig zijn, zal je leven alleen veranderen als je ook na de sessie de nodige veranderingen accepteert en jezelf aan je beslissingen houdt. Het kan verstandig zijn om hier wat hulp bij te accepteren, zodat je een 'terugval' voorkomt. Wij denken graag vrijblijvend en laagdrempelig met je mee om jouw transformatie te vervolmaken.

Kan ik de kosten vergoed krijgen of aftrekken van de belasting?

Als je via de website besteld krijg je altijd direct een factuur waarop ook het btw bedrag te zien is. Ondernemers kunnen deze BTW en de kosten aftrekken van de belasting. Zo ontstaat snel een korting van 40-60%. Overleg dit eventueel wel met je eigen boekhouder (omdat sommigen nogal ouderwets, klassiek of rechtlijnige maatstaven hanteren). Ook als je nu nog geen kvk-inschrijving hebt. Het is een vorm van coaching c.q. therapie die helpt om beter te presteren op zowel privé als werkgebied. Zorgverzekeringen in Nederland zijn helaas nog niet zo ver om therapeutische sessies met psilocybine te vergoeden.

Kun je slapen als je magic truffels op hebt?

Vaak wel. Als je nog midden in de trip zit kan het wel zijn dat je niet in slaap kan komen, omdat je hersenen, gedachten en ogen overuren draaien. Maar na de trip kun je heerlijk slapen. Daar heeft bijna niemand problemen mee.

Wat doen jullie met afmeldingen of refund verzoeken?

Deelname aan iNNerJourney is persoonsgebonden en datum gebonden. Het is dus niet mogelijk om tickets te ruilen met een datum in de toekomst of om aanspraak te maken op terugbetaling, tenzij een evenement door iNNerControl is afgelast of verschoven.

iNNerJourney is vanwege zijn aard, waarin iemand weloverwogen deelneemt, en die niet voor iedereen geschikt zijn, niet zonder (vooraf) toestemming op anderen overdraagbaar. Een afzegging en potentiële verplaatsing naar later, zou niet alleen een gemiste plek op de oorspronkelijke datum betekenen, maar daarnaast ook een extra bezette plek in de toekomst, hetgeen dubbel verlies zou opleveren voor ons als organisatie.

Indien er toch een geschikte andere kandidaat is om voor de klant de plek te kunnen overnemen, dan dient dit te allen tijde met iNNerControl per mail te worden afgestemd. iNNerControl is vrij om dit verzoek af te wijzen. Indien er iemand op de wachtlijst staat, dan heeft deze persoon voorrang.

Mail iNNerControl

Eventpagina (website)

Eventpagina (Huddle)