Veelgestelde Vragen

Waar vind ik de workshops en evenementen die jullie organiseren?

Al onze workshops en evenementen staan bovenaan in de balk vermeld op onze website: Events pagina. Hier kun je je ook aanmelden voor aankomende workshops, webinars, en andere activiteiten die wij organiseren.

Wat moet ik doen als ik een webinar heb gemist of niet kan deelnemen?

Als je een webinar hebt gemist, kun je je inschrijven voor een volgende sessie via onze website: Events pagina. Indien je een specifieke reden hebt waardoor je niet kon deelnemen, neem dan contact met ons op. We zullen kijken of er mogelijkheden zijn om alsnog toegang te krijgen tot het materiaal.

Kan ik de replay van een gemiste webinar ontvangen?

De replay van een webinar wordt alleen verstuurd naar deelnemers die het volledige webinar hebben gevolgd. Schrijf je in voor een volgende sessie om de volledige ervaring opnieuw mee te maken en te profiteren van extra live bonussen, zoals de audio-opnames en een mogelijke coachcall. Hier kun je je inschrijven: Replay aanvragen en nieuwe sessie.

Hoe kan ik inloggen in de Academy?

Bovenaan in het menu vind je een knop waarmee je rechtstreeks naar onze Academy wordt gestuurd. Mocht je je wachtwoord zijn vergeten, kies dan voor 'Wachtwoord vergeten' en volg de instructies die je per e-mail ontvangt. Als je problemen blijft ondervinden met inloggen, neem dan contact met ons op voor verdere ondersteuning.

Hoe kom ik in het klantenportaal?

Jouw klantenportaal is uniek voor jou. Om hierin te komen, zoek je een factuur van ons op en kijk je onderaan deze factuur. Daar staat jouw unieke nummer om in jouw klantenportaal te komen. Je vindt daar ook verdere uitleg.

Hoe kan ik mijn abonnement beƫindigen?

Abonnementen kun je heel eenvoudig zelf opzeggen en kan alleen via een P.C en niet via de app op je smartphone!

Ga via het (hamburger)menu, de 3 streepjes boven elkaar, rechts bovenin je scherm naar instellingen, klik vervolgens op abonnement. Je komt dan in jouw klantportaal. Vervolgens zie je daar bovenaan jouw abonnementen. Als je dan daar op details klikt, dan zie je daarna rechts de knop acties. Als je daarop klik krijg je de mogelijkheid om op te zeggen. Kies vervolgens de reden van opzegging. Automatisch zie je daarna de einddatum van je huidige periode en tot wanneer je dus nog toegang hebt. Je bent over die periode wel gewoon nog abonnementsgeld verschuldigd en hebt geen recht op restitutie van (een deel van) het abonnementsgeld van de huidige periode.